Jeg Og Line Ble Slitne Av All Shoppingen, Sa Vi Bestemte Oss For A Ta Bussen Hjem.

Nytt bekjentskap

Flyturen tok ikke lang tid, sa jeg ble enig om a mote jentene i byen. Han smilte bare og sa, vi treffes senere. Der sto Line, hun smilte litt skjevt, og sa at det var noe spesielt med meg som gjorde henne kat, sa lurte hun pa om jeg folte det samme. Dette hadde da Line sett, sa hun kom mot meg og sa at hun ble nesten sjalu av a se pa, og at hun ville ha meg, NÅ. Vi satt og vekslet blikk til hverandre, men di andre skjonte ingenting. Jeg ble skikkelig varm, jeg begynte a stonne lavt, men det ble bare hoyere og hoyere. Jeg kjente at hun var vat, sa jeg tente litt pa tanken om a fortsette der vi slapp for i dag. Det begynte a renne av underlivet mitt, sa jeg ba henne om a ta den inni meg.  

Jeg og Line ble slitne av all shoppingen, sa vi bestemte oss for a ta bussen hjem.

Fantasien…

Dusjer i varmt vann og skrubber kroppen til den gloder, vasker meg
godt over det hele….
Sa kjenner jeg det stive lemmet ditt mot apningen min….og du glir
inn…..
Vil helst at du fortsetter men gjor som du sier…..snur meg og du
boyer meg over med bestemte og faste bevegelser….
Stikker ut tungen din og sleiker meg over musa……Kjenner det
eksploderer der nede da jeg kjenner den deilige myke tungen din der
nede….Du sa ,sa fristende
ut der du stod og koste deg sa jeg fant ut at jeg ville ha meg en
dusj jeg og…..”
Hmmmmm stikker fingeren provende inn, deilig…Kjenner at jeg er
mer enn klar…..
De folger kroppen nedover og utforsker hver eneste millimeter av
kroppen min…..

Jeg tar bagen min og gar inn pa badet.
Du far alltid fantasien min til a spinne, bare et hei fra deg og jeg
kjenner at jeg er klar….
Suger forsiktig og kjenner at du begynner a stange inn i munnen
minn…..Du stonner igjen og sier “mer, mer, hardere”. Gir deg spesialbehandlingen min og kjenner at det narmer seg for deg sa jeg stopper
opp….

Forretningsmiddag

Jeg sklir ut mot kanten av stolen og har definitivt ikke en sittestilling en dame skal ha. Han snur seg og smiler til meg. Jeg lar en finger skli ned i trusa og inn i sprekken min.

Jeg er med Harald pa en middag jobben hans arrangerer. Egentlig skulle jeg onske at Harald kunne slengt meg pa bordet og tatt meg hardt foran alle kollegane hans. Tankene begynner a vandre under alle talene. Jeg blir utrolig opphisset ved at han strekker ut tiden og jeg ikke kan gjore noe. Jeg setter beinet opp pa veggen og fingrer meg vilt. Jeg setter meg narmere Harald og stryker han pa laret. Utrolig deilig!

Jeg snudde meg mot deg, du smilte mens du rolig gikk mot doren. Jeg kom i en voldsom orgasme og kjente hvordan fittesaften bare rant nedover skaftet og mellom beina mine. Du blunket til meg idet du apnet doren og borte var du. Nippelen fikk sin tur den ogsa. Jeg begynnte a bevege hoftene mine, brukte musklene til a bearbeide den deilige pikken din. Jeg var vat og klar, men jeg var alltid litt trang. Pikken din trengte inn, hardt og godt. Jeg gikk slukoret inn i garderoben. Du stonnet og begynnte a jokke. Jeg kjente at jeg var vat allerede. Du stanset ved hoyre bryst og maserte godt. De siste ti minuttene alene, for vi forsvant inn i hver var garderobe. Jeg ville ikke at de andre skulle se. Jeg klemte meg imot deg, var sa nare sa nare.

Hardt & kjarlig

Forst gar han opp trappa.

Tror du det, har du misforstatt alt og skjonner ingenting.Nar han kommer, klemmer han rumpeballene mine hardt og trykker underlivet mot seg, og bunner mens han stivner og skjelver, og det er nesten som a fole hans orgasme a vare sa tett inntil ham nar det skjer.Han trenger hardt inn og jeg kjemper imot. Da stonner han og synker sammen i knarne. Presser nesa mot venusberget og snuser inn kjonnslukten min mens jeg stryker og stryker ham over haret.Hjertet slar hardt og hendene skjelver.

Leave a Reply

