ung Jente Med Svart Arbeid Iii

Ariel begynte å være i mine tanker oftere. Jeg drømte om henne på netter og fantasert om hennes fantastiske kroppen når jeg skal i stedet konsentrere seg om jobb. Hennes stor svart krøllete hår, hennes perfekte bryster, hennes varme brune øyne og hennes sleipe smil.

En ettermiddag, hadde jeg et ærend på markedet bare naboen når jeg så Ariel arm i arm med en annen jente som jeg antok var en venn. Jeg visste ikke helt hvordan jeg ville gjøre. Kanskje hun ikke vil ha meg viser jeg kjente henne? Det viste seg å være unødvendig bekymringer. Hun fikk øye på meg, smilte bredt og begynte å gå mot meg. Til min overraskelse, ga hun meg en klem.

– Det har gått en stund, sa hun, og dyttet meg i magen. Jeg har savnet deg.

– Jeg har jobbet mye, svarte jeg nølende. Jeg gjorde egentlig ikke vet hvordan frittalende jeg kan være når den andre jenta var med. Som om hun hadde lest tankene mine, sa hun:

– Dette er Desi. Min beste venn. Hun kjenner deg og meg … Hun fullførte ikke setningen, men bare smilte. Desi så litt flau, men smilte og fniste litt. Jeg benyttet anledningen å undersøke henne litt nærmere. Hun var helt ulikt Ariel. Rågblond, med krøllete ganske langt hår. Noe lengre enn Ariel, men hun var ikke på alle de samme formene. Hun var heller ganske smalt, og du kunne bare se hintet av brystene under skjorta. Ariel sa noe til Desi og trakk meg til side litt.

– Jeg har fortalt Desi at du er min kjæreste, sa hun og smilte. Vi snakker om alt, men hun vet ikke at jeg har betalt så ikke fortell meg vær så snill, hun fortsatte.

– Har du tid til en kjapp, spurte hun
?
– Her, spurte jeg, overrasket
?
– Ja, jeg vet om et bra sted, sa hun, og før jeg kunne og svarte, gikk hun over til Desi og snakket til henne. Jeg så hvordan de fniste og Desi himlet med øynene og gikk bort bort mot en diner. Ariel spratt tilbake

til meg og tok meg i hånden og dro unna.

Vi tok trappene opp hele veien til øverste etasje av det gamle huset. Det, på baksiden av en bakevje var et toalett. Hun trakk meg inn og låste døren. Nå ble jeg så tent som Ariel syntes å være, og uten et ord vi startet kjærtegnet hverandre og kysset intenst.

– Det var så fin forrige gang, sa hun. Jeg har tenkt på deg hele tiden.

– Samme her, stønnet jeg tilbake
.
Jeg klemte hennes flotte bryster og vi kysset lidenskapelig. Hennes ene hånden funnet sin vei til bule i mine jeans og hun strøk meg kuk utenfor stoff. Hun satte seg på toalett og pakket buksen min. Min kuk var allerede steinhard og hun umiddelbart begynte å suge på den. Jeg grep henne nydelig hår med den ene hånden og begynte å stange inn i munnen hennes. Da jeg kom borti svelget på henne, så jeg hvordan hun frøs, men hun klarte å holde tilbake brekningsrefleksen. Jeg la gå og kuk svai foran hennes kåte øyne. Hun så opp på meg og sa:

– Jeg vil at du skal ta meg nå
.
Jeg ble ikke presset og jeg tok hendene hennes og dro henne foran meg så Hun sto med ryggen til meg. Hendene mine fant veien under hennes skjorte og jeg klemte henne bh-mindre brystet ganske så livlig. Jeg visste hvordan hun gned hennes faste rumpa mot pikken min.

– Dette vil gå Raskt, tenkte jeg for meg selv som jeg kneppet sine jeans, og hun gikk ut av dem sammen med trusen. Jeg kjærtegnet hennes slit var allerede betydelig klissete. Hun lukket øynene og stønnet høyt da jeg la henne fingeren dyppet i skjedeåpningen, og deretter gå opp til hennes klitoris. Hun lutatde frem over vasken. Jeg flyttet bena hennes med foten min så at hun var mer wide-legged og så Jeg la min pole snuse seg ut åpning til hennes varme våte fitte. Hun var mye kortere enn jeg er så Jeg måtte bøye litt på knær for å få riktig høyde. Jeg følte hun spent litt da jeg økte trykket, men pikken gled sakte inn.

– Holy shit, hva en glede, stønnet hun. Vi hadde øyekontakt gjennom speilet over vasken. Jeg begynte å knulle henne. Jeg hadde en hånd på hennes bryst og den andre hånden mellom bena hennes. Sakte jeg økte tempoet når jeg følte hennes stramme ungdoms fitte hadde tilpasset til min store inntrengere.

– Ja, knulle meg hardere, sa hun, og møtte blikket mitt i speilet. Det var første gang hun sa noe sånt så det slått meg på kurset enda mer. Jeg endret mitt grep og la begge hendene mine på skuldrene rett ved siden av halsen. På som måten jeg kunne holde det når jeg dyttet min kuk i hennes og økt makt og tempo. Med en gang hun byttet ut min hånd mellom bena med sin egen. Jeg vokste videre og nå hadde jeg fingrene nesten rundt halsen henne. Jeg holdt jevnt tempo helt til jeg hørte at hun var nær. Deretter Jeg satte den endelige push og banket på ordentlig. Jeg så hvordan ansiktet hennes ble strukket og hvordan hun trangt i hennes fitte. Det har også gjort meg å komme og jeg presset meg selv så langt tilbake jeg kunne, og presset henne opp mot vasken som at bena nesten løftet opp fra gulvet. Jeg fylte henne med fem enorme spray. Jeg la henne ned på gulvet igjen Når orgasmen hennes hadde sunket.

Jeg trakk ut og det kom med en gang sæd rennende nedover beina på henne. Jeg fortalte henne til å stå igjen og tok en vev og tørket henne. Jeg lot fingeren gli inn i skjeden hennes, og hun klynket og bøyes ryggen. Hun var fortsatt følsom etter orgasme, følte jeg splash våt det var der inne. Jeg tok ut min finger reeking av sæd blandet med sitt eget fett. Jeg klemte henne bakfra og setter min halvstive kuk mellom hennes rumpe. Jeg nådde ut en finger foran ansiktet hans og spurte henne

– Vil du ha litt
?
Hun så litt skjeve på meg, men strakte seg likevel tungen ut og slikket litt på finger.

– Hva smaker det, jeg spurte
?
– Vet ikke. Ikke noe spesielt, sa hun. Jeg satte finger i munnen hennes og hun sugde og slikket den ren.

– Det smaker ikke ekkelt uansett, sa hun, nesten forundret
.
– Har du sugd en fyr og tar sin cum i munnen hennes, spurte jeg
?
– Nei, vil du at jeg skal gjøre det, spurte hun, ser på meg over skulderen med et fint smil.

– Vi kan prøve det en gang. Gutter vanligvis liker det, jeg sa og smilte tilbake.

– Får du betalt forresten, spurte jeg
.
-. Noe jeg tror jeg kan få, sa hun, og lagt til ved en innspilt bønne minutter

Jeg lo og trakk opp 50 euro.

– Vil det være så bra? Hun strålte på meg og rev pengene.

Vi ryddet opp oss selv og fikk på våre klær. Jeg benyttet anledningen å spørre litt om Desi.

– Hva gjør dine venner hvis du har en eldre kjæreste

– Hun synes det er helt ok. Du tror hun er litt avis, smilte Ariel tilbake.

– Husk, du må aldri si noe om penger til henne, la hun til, ser alvorlig på Meg.

– Ok, sa jeg. Det er en ting mellom deg og meg. Hun kan godt få tror du er kjæresten min.

– Har Desi noen kjæreste, spurte jeg
?
– Nei, hun har aldri vært sammen med en fyr, sa Ariel raskt
.
– Det er ingen hast med det, sa jeg fordi jeg ikke egentlig vet hva jeg skal si
.
Ariel bare smilte til meg.

– Tror du jeg er moden for alderen min, spurte hun
?
– Ja, jeg tror at du er, jeg lo
.

Vi gikk tilbake ned trappen og vi absolutt ikke hadde vært borte mer enn 10 minutter. Desi satt på diner med en mineralvann og lese en avis. Ariel klemte meg og kysset meg lett på kinnet.

– Ser deg snart håper jeg, kvitret hun, og kastet seg ned ved siden av Desi. Jeg vinket og gikk hjem. Før jeg fikk ut av syne, kikket jeg over skulderen og så hvordan de var lent mot hverandre og fniste.

– Jeg kunne sikkert gjette hva de snakket om, tenkte jeg, og fortsatte hjemover
.


Leave a comment