knullet Hardt Av Rørlegger

Dette er en prequel til den pryde Miss Anna Lindman og finner sted noen få dager etter at hennes bryllup natt og eventyret med sin far … Obs! Den korte historien inneholder lite tvang .. Enjoy!

Det var tirsdag, og Anna og Anton hadde vært gift i seks dager. De hadde ferie, og på to dager de ville gå bort på en lang forfallen bryllupsreise i Karibien. Arne og Birgitta hadde alle slag og la dem leve alene på sitt herskapshus, tiden mellom bryllup og bryllupsreise. Takk til Anton viste sjelden sett horni og ønske om sex i løpet av uken som var Anna hadde nesten glemt at hun fikk lurt med sin far under bryllupsnatten. Hun var skamfull og omvendte seg til tider når tankene gikk bort, men oh hva en glede det hadde vært.

Anton hadde hvert måtte gå tilbake til Gøteborg i to dager for å ordne noen jobbinformasjon, Nå Anna var helt alene i herskapshuset. Hun hadde nettopp gått ut av dusjen og sto og holdt på å ta på seg når det ringte på dørklokken. Anna, som bare fikk på dem deres lyse lilla truser av myk og silkeaktig satin materiale og en tilhørende BH kastet raskt til hans rød silke kappe.

Hei, mitt navn og jeg er Sture familien Lindemans rørlegger. Er Arne hjem? I døråpningen foran Anna sto en stor, eldre mann iført hantverkarkläder, Anna anslått hans alder til ca 55-60 år.

-Oh, ikke sant, ja. Nei, er Sture ikke hjemme, han har faktisk gått bort. Mitt navn er Anna og jeg er Arne datter Anna svarte med et smil.

Men han fortalte meg at du ville trolig komme forbi en dag hun sa sympatisk.

-Som bra da. Jeg skal fikse kjelen i kjelleren, kan du vise meg hvor det er spurt Sture mens han ikke kunne ta øynene av denne vakre jenta som nettopp åpnet, iført en tynn badekåpe i rekkevidde c t polert materiale.

Jada, kom inn og vente her så Jeg flink til å gå og ta på Meg.

Det går veldig fort, bare vise meg hvor det er så du vil være med meg i No Time sa Sture og smilte.

Hva en merkelig gammel rørlegger tenkte Anna og oh hvordan han stirrer. Det er nok like greit å kvitte seg med ham snart, tenkte hun, og spurte ham hvorfor til å følge henne. Sture visste så altfor godt hvor kjelen var, men han hadde en slu plan han har fungert helt siden han så Anna hadde en affære med hans kones far.

Anna ledet Sture gjennom huset og ned trappene til kjelleren der kjelen var.

-Der du går, det er det, sa hun, og viste hele hånden.

-Gråte når du er ferdig så Kan jeg by på en kopp kaffe Anna sa senere med et smil. Hun ønsker ikke å bli oppfattet som snørret og håndverkere som forventes sannsynligvis alltid vil bli invitert til kaffe og kake …

Takket det var vennlig, men jeg er ikke så veldig ivrig på Kaffe sa Sture.

-Nope, ønsker du noe annet, spurte hun automatisk. Sture smilte.

Absolutt. Jeg vil ha deg “sa han, stirrer Anna rett inn i øynene.

Huh .. hva mener du .. Anna stotret frem, noe sjokkert av Sture uventede ord. Sture gikk opp til henne og sto tett. Anna følte seg litt truet og tok et skritt tilbake.

Jeg vil ha det du ga Arne. Jeg vil at du Sture sa bryskt. Sjokkert det gikk opp for Anna til Sture på liksom funnet ut at hun ble lurt av sin far.

Absolutt ikke .. kan ikke .. hva er det du snakker om .. hun stammet, men prøver å virke trygg. Sture som hadde en lang, smal verktøy i hånden tok et skritt mot Anna og dyttet henne opp mot kjellerveggen.

Jeg så deg, jeg har bilder. Hvis du ikke gjør meg som du gjorde med Arne så Jeg vil gi bilder til mannen din tar deg sa Sture og presset opp verktøyet mot halsen hennes. Anna så helt vettskremt.

Anna var livredd for hva som ville skje nå. Hvordan kunne dette ekkelt rörmokargubbe har sett henne og Arne. Hadde Arne sladre? Hva om rørleggeren er farlig. Tusen ting gikk gjennom Annas hode og det så Sture.

Du trenger ikke være redd kjære. Jeg kommer ikke til å skade deg, men du må gjøre som jeg sier sier Sture. Anna lukket øynene og bøyde hodet. Sture smilte, hun var i hans makt. Han løftet verktøy og plukket opp Annas tynn badekåpe litt så Annas lys lilla truser syntese.

-Knyte kappe befalt Sture og Anna så opp å be om Ham.

-Kan du slutte, sa hun, og fikk en liten Tari ene øyet.

Du er utrolig vakker Anna. Du ser ung og uskyldig, men jeg vet sannheten. Egentlig er du en kåt tispe, og nå har du alle vantro. Jeg vil gi deg din straff.

-Kom igjen, løse kappen! Anna turte ikke å motsi. Sakte hun løste knytte bånd og blottet hennes nesten nakne kropp.

-Vakkert sa Sture og svelget tungt.

Han la ned sine verktøy på bakken og forsiktig kjærtegnet Anna kinn, nesten som en omsorgsfull far kjærtegnet datterens kinn. Han lot hånden fortsette ned over hennes myke halsen. Huden hennes var utrolig glatt. Hånden hans strøk enn Annas lys lilla bh som også var av sateng materiale. Han presset litt og la en finger gli på innsiden av BH bikube. Han kunne føle hennes brystvorte stivnet da hans kalde fingre borti det. Hånden hans gikk ned.

Sture lot hånden sakte stryke Anna slanke magen. Anna lukket øynene. Hun kvalm av situasjonen. Hva en jævla gris. Er det slik Denne kroppen føles når man er voldtatt hun trodde. Men oh eh den jævla gammel mann kan kjærtegne hun trodde. Hva tålmodighet han har og hva vakre hender. Nei, det jeg tenker på hun kommer på seg selv.

Sture svelget tungt da han lot hånden sakte stryke ned over Annas tynne, myke sateng truser. Han presset fingeren mot Anna myke, lille fitte utenfor truser. Gud hva en god følelse. Han fortsatte å sakte stryke henne utenfor truser og spilte med sin finger i sporet som kan skjelnes gjennom det tynne stoffet. Dette er ikke sant tenkte Anna da hun følte hennes underliv sendte ilinger gjennom kroppen hennes. Hun følte hennes fitte utrolig, begynte å bli fuktig som Sture trolig følelsen gjennom trusen.

-Åh så søt. Jeg visste du ville like denne Sture hveste da han følte Annas truser begynte å bli våt med hans behandling. Han presset fingeren mot hennes lille fitte, følelsen av kjønnsleppene inne skiltes.

Sture massert Annas fitte i sirkler med fingeren og kjente hvor våt hun fikk.

-Mm .. ahh .. stønnet plutselig Anna til. Anna ble forskrekket av hans bevisstløs stønn, men skaden var allerede gjort. Sture umiddelbart tok hånden inni henne liten lys lilla truser og la fingrene gli frem og tilbake i hennes våte slit. Han masserte hennes klitoris forsiktig og systematisk og Anna kunne ikke hjelpe, men klynke litt.

-Ohh .. ahh .. takk lsluta .. dette er galt .. slutte .. please .. Anna klynket og prøvde å overtale Sture stopp.

-Åh .. for en nydelig våt fitte du har Anna. Du liker å bli pullad eller hvordan .. Sture hveste som fingrene massert Annas stadig våt fitte.

-Nei .. Ohh .. mm .. du drittsekk .. ahh .. slutte .. slippe meg ..

Anna dømt seg selv til hennes fitte reagerte på rørlegger behandling. Fingrene gled enkelt mellom hennes våte fitte lepper og rørt opp mye av skjedesekret. Det var en kriblende i hele kroppen, men Anna lukket øynene og prøvde å kjempe mot sin egen kropp ønske om sex.

Plutselig trakk den gamle rørleggeren ut hans tykke calloused fingrene.

-Som ja .. nå er du klar, sa han, og slått henne. Rørleggeren var Anna i et stramt grep om halsen hans og presset henne frem mot kjellerveggen så henne fast rumpe bulte mot ham.

Rørlegger kneppet sine jeans og frigjort hans harde kuk. Det var ikke stor, men det hadde store tykke årer sammen med kukskaftet og var fast snudd. Sture strøk Anna rumpe overflaten trusen, som overraskende, var ikke strengen, men mer som en vanlig truse fast i en mindre og mer sexy vintage. Sture tok hverandre Annas truser og regisserte sin kuk mot hennes våte fitte.

Huh .. nei du .. du kan ikke .. Anna forsto hva rørleggeren ønsket å gjøre, men gjorde motstand. Imidlertid var hun ingen match for Sture, som fortsatt beholdt mye av sin styrke.

-Mmyy .. ohh .. nei .. stopper .. ta det ut .. ahh .. bort .. ikke .. please .. ba Anna da hun følte rørleggeren stenhå RDA kuk trengt henne.

-Ohh .. arrhh så sweet .. det stramme og våt fitte Sture gispet høyt når han følte Annas skjedemuskulaturen presse hans kuk. Når Sture følte han var vel inne, begynte han å sakte knulle Anna inn og ut. Anna lukket øynene og prøvde å ignorere den fin følelse som sprer seg gjennom kroppen hennes. Hun kunne føle tykke årer på Rørlegger kuk massert hennes følsomme nerver inne i hennes fitte.

-Ta .. hm .. slutte .. din jævla gris .. slutte .. det er feil .. for Guds skyld .. slutte .. Jeg er gift .. gisper Anna som samtidig høre hvordan hennes høye åndedrett avslører at hun ikke er helt upåvirket av rørlegger kuk i hennes fitte. Sture kan ikke tro hva som faktisk skjer. Han har klart å få Arnes ung og super sexy datter på saker og knuller henne bakifråni sin kjeller.

Hold kjeft og nyte din lille hore snorts Sture og preget inn i Annas ass hardt med håndflaten.

-Au .. men hva faen er det du gjør .. Anna gisp og ser opp på Sture og ser en besatt manns blikk. Han løfter hånden og igjen hun føler måten han preget henne hardt.

-Au .. please .. slutte .. trygler Anna.

Jeg kommer til å straffe deg for din utroskap din kåte ludder snorts Sture og føle perler av svette begynner å danne på pannen. Anna innser mer og mer at hun ikke vil komme seg løs og begynne å akseptere den perverse situasjon. Det er også som utrolig komfortabel.

-Ohh .. mm .. ahh .. slutte .. mm .. så nice .. ikke stoppe .. ahh .. klynker Anna taus og skamfull over sin OPPGIVELSE.

 

Hennes aksept betyr at nytelsen øker og hun begynner å forsiktig lage motjuck når Plumber knuller henne. Hun er tilbake etter en hånd og spre baken som hun Puckers henne enda mer med rumpa, alt fordi han vil få enda dypere inn i henne.

-Ohh .. ahh .. MMAA .. ikke stoppe .. ohh .. gisper plutselig Anna og føle horni tar over.

-Haha jeg visste at du var en kåt liten hore sa Sture og fortsatte å knulle Anna bakfra da han nok en gang preget henne hardt på hennes rumpe som nå begynner å bli ganske rød.

-Au .. ohh .. mm .. klaske meg .. ohh .. Anna stønnet da merkelig begynte å nyte smerten fra Stures dasket løsninger.

Arnes heldig å ha en slik en kåt liten datter som liker gubbkuk snorts Sture men trekker øyeblikket ut hans kuk.

Anna var litt skuffet når rørleggeren trakk ut pikken hans, den startet tross alt blitt så Køen. Men rørleggeren ta et skikkelig tak i henne og holder henne tett. Han tar tak i beinet hennes og løfter den opp i luften og lyder mens hans harde kuk kile og snuse mellom hennes små kjønnsleppene. I denne posisjonen kan han se Anna rett i øynene, og i tillegg til å kysse henne. Anna forsøker å forsvare seg fra den gamle mannens kysser men snart føle hvordan han presser tungen i munnen hennes. Hans pusten stinker av øl og hun er kvalm, men den gamle mannen er vedvarende og til slutt lar hun tungen leke med hans.

Det er ekkelt, det er syk, og det er helt perverst, men faen hva Anna var spent da hun ble forent med den gamle rørlegger i en vill kyss. Samtidig følte hun den gamle mannens glans blir kilt mellom hennes våte fitte lepper. Da hun kikket ned mellom bena hennes, så hun hvordan hennes gjennomskinnelig fittvätska sildret ut og blandet seg med de gamle rørleggeren grålige kuksås og nå hadde denne forbindelsen helt skriblet ned hennes lille barbert kjønnsleppene. Ohh gud hva hun ønsket å føle det inne i seg selv. Hun tok ned en hånd og styrte inn rørlegger kuk i hennes fitte. Og Sture / rørlegger var ikke sen til å trykke på.

-Mmahh .. ohh .. gud .. ahh .. mer .. ahh .. nice .. knulle meg .. Anna stønnet høyt og hun ikke kunne tro sine egne ører da hun var sent høyet ;. rde de skitne ordene hun gikk med

-Arhh .. fantastisk .. fitte .. du er så jævla sexy Anna .. ble gal da jeg så deg gjennom vinduet .. hveste Sture.

-Åh så .. du liker å spionere på me he .. ohh .. gjorde du kåt .. mm .. fikk du se når Arnes stor kuk fylte meg ..

Ja .. ja .. det var soo jævla sexy .. din lille fitte og hans store kuk .. stønnet Sture og Anna smilte.

-Ohh ja .. det var .. mm .. nice .. din også .. nice .. ohh .. mer .. ønsker mer .. please .. fuck my våt fitte .. Anna stønnet høyt.

Sture likte å høre sin arbeidsgivers sexy svigerdatter stønne høyt og be ham om å knulle henne. Annas fittmuskler klemte pikken hans så hyggelig, og han visste at han snart ville komme. Men han gjorde det ikke, ikke enda ihvertfall. Med en innsats trakk han seg ut Annas fitte. Han holdt fast på armen hennes og presset henne ned på gulvet. Han la seg ned for ned tilbake på etasje, men uten å gi slipp på Anna.

-Kvitt meg min lille hore bød Sture. Anna så sin sjanse til å prøve å unnslippe, men hva skulle hun gjøre med det. Sture hadde bilder når hun knullet henne svigerfar og i tillegg var hun veldig kåt. Hennes fitte skrek etter mer kuk og hun ble sinnsykt opphisset av å bli dominert så hun adlød.

Anna klatret på Sture kropp og straddled ham. Sture slo rumpa kraftig og tok hennes våte truser så hennes fitte ble utsatt. Han deretter plassert pikken hans mot hennes fitte og dyttet henne så pikk gled inn i hennes varme våte fitte.

-Mmååhh .. Gud .. jaahhh .. oh .. ehh .. mer .. ohh .. knulle meg .. ohh så nice .. ahh .. Anna stønnet da Sture kuk var fullt inne i henne, og hun begynte å ri ham opp og ned.

-Wow hva en fitte du har Anna .. soo våt .. soo stramt .. du er mye bedre enn å knulle min kone .. sniffet Sture høy. Anna hørte ham og likte det faktum at hun outshone rørleggeren kone.

-Åh .. mm .. hh .. du liker å knulle min unge fitte he .. gispet Anna.

-Ta å nyte da .. ohh .. ahh .. dette fitte du aldri .. ohh .. smake igjen din voldtekt gris .. klynket Anna. Sture ble enda mer begeistret da han hørte Anna si han voldtok henne. Det var tydelig at hun var på spillet nå. Han slo henne igjen og dratt bort bh å knipse i Annas stive brystvorter.

-Ahhjee .. ohh .. mm .. Ja .. mer .. ouch .. forsiktig .. brystvorten min .. au .. mm. Phew .. ohh .. klynket Anna fordi Stures hard behandling. Halen var lyse rødt av Stures tapte forbindelser.

Anna var utrolig kåt og syklet Sture kuk som en mann besatt. Hans hvelvet kuk og de tykke årer stimulert hennes sinn så sinnsykt vakker, og hun visste at orgasmen var nær.

-Ohh ja .. mer .. knulle meg mer .. ja .. så jævla fint .. ohh .. et utrolig kuk du har .. mm .. ohh .. Anna stønnet høyt.

Plutselig tenkte hun at hun hørte en lyd bak seg og snudde seg. Til sin forferdelse, hun så naboens 16 år gamle sønn titte inn gjennom det lille vinduet som var på nivå med plenen hvis eneste formål var å la noen sollys i kjelleren. Oh no .. Linus .. han ser dette .. tror Anna.

Sture hadde ikke merket noe, og det virket ikke som Linus, som nabogutten ble oppkalt etter, hadde forstått at Anna så ham heller. Anna kom av litt og følte meg plutselig veldig fanget, men Sture bare fortsatte å pumpe på og knulle henne fitte inn og ut, inn og ut.

-Arrhh .. hva en nydelig fitte du har .. sniffet han pleasurably.

Anna følte veldig utlevert og flau, og det ble ikke bedre av Sture grep hennes rumpe med hendene og skiltes dem så mye som han kunne.

Nå må du Linus virkelig få seg mette holdt dersom vindu, kikket han inn gjennom var plassert rett bak dem tenkte Anna. Sture spilte med sin finger på Annas analhål og hun klaget høylytt når hun ikke liker anal sex.

Nei .. ikke det .. ohh .. slutaahh .. ohh .. klynket Anna, men plutselig følte hvordan Stures pekefinger fant veien til hennes stramme rumpe.

-IIIEE .. oh .. ahh .. mm .. iieee .. Anna hylte med glede og hun eksploderte i en fantastisk orgasme.

-Ohh .. Gud .. ahh .. så fint .. jeg vil .. ahh .. men .. ahh .. baken .. ohh .. ahhiiee .. Anna stønnet og til slutt falt av Sture.

Sture var fortsatt hardt og elsket følelsen av å bli ridd av Anna. Han følte at han var i kontroll, og ville ikke komme for fort, men samtidig føltes det som han kom alle sammen. Merkelig, men sinnsykt bra. Han grep Anna og løftet henne opp på brystet igjen.

Jeg er ikke ferdig med deg, ri meg tilbake min lille hore haha ​​.. lo Sture og Anna hadde ikke annet valg enn å skreve ham igjen. Denne gangen endte hun opp, men så hun hadde ryggen til Sture, dvs. vinduet som Linus tittet inn gjennom var rett foran henne.

Anna førte igjen til side sine små truser som nettopp ble gjennomvåt av hennes fitte juice og følte Sture kuk trengt henne igjen. Selv om hun bare hadde hatt en orgasme hun følte seg villig og varm igjen. Hun så opp mot vinduet og så hvordan Linus kikket inni og deretter fløy knulle henne. Anna brakt ned hånden hennes og begynte å massere klitoris.

Sjekk ut dette .. du får se hvordan jeg fingret meg fitte du litt HUNK .. tenkte Anna og nytes. Den perverterte følelsen av å bli lurt av en gammel mann mens en ung tenåring kikke på de gjorde henne sint med horni.

-Mmmaaahh .. ohh jaaa .. knulle fitta mi .. pikken din er så Fine .. ahh .. mer .. ohh .. hun stønnet høyt så Linus vil forhåpentligvis høre.

-Fuck the kåt liten hore du er .. du går å kjøre på som he juks he .. visste du ville huh lett å overbevise .. gispet Sture.

Yeah .. knulle meg hardt .. knulle min utro fitte .. ohh .. straffe meg .. please .. straffe meg hardt .. knulle meg mer .. Anna stønnet opphisset, ignorerer fullstendig det løfte om troskap hun sverget for bare seks dager siden.

Plutselig helle Sture Anna til side så hun sitter lett.

-Hva i helvete driver du med, spør hun mens Sture reiser på seg selv.

Det er ikke bare bør du nyte. Kom suck my dick Command Sture og tar tak i håret hennes og presset henne mot hans stolte hane. Anna ser Stures gammel kuk som er dynket i hennes egne vaginale sekreter. Sture presser hodet på pikken hans, og hun åpner munnen og suger glans. Det smaker salt og litt surt, men det er også spennende.

-Ahhrr .. Det er det .. suck my dick min vakre .. min egen lille hore .. og Anna suger så beste hun kan med leppene og tungen. Hun ser at Linus er fortsatt der, og ser ut til å kjærtegne seg mellom bena hennes.

-Haha du suge som en prinsesse Anna .. ikke liker den lille hore du egentlig er .. gispe Sture.

Men nå er det tid for den store finalen, sier han, og trekker ut hans kuk. Legg deg ned der på han sier, peker på en arbeidsbenk som står mot veggen.

Anna får på og går forførende, men fortsatt litt motvillig mot arbeidsbenken. Sture beundre denne vakre kvinnen kun iført hennes sexy undertøy til sengs på tilbake på arbeidsbenk og ser på ham med avsky i øynene hans.

-Fy faen he sexy du er Anna .. din sexy undertøy gjør meg gal .. de er så myk og glatt og kjærtegnet kroppen din .. din fitte .. når du har dem på du erte meg enormt .. sier Sture når han bestämta skritt går tilbake og løfter opp Annas ben i luften. Han sprer henne det og plasserer hans harde kuk mellom hennes ben. Han la kroppen hans sakte glir mellom Annas glatte fitte lepper og gni hennes klitoris.

-Mmm .. ohhh .. mer .. stoppe det .. please .. ohh .. knulle meg .. trygler og klynker Anna. Sture smiler og trekker ned Annas BH og blottet hennes faste bryster. Han klyper litt på dem som han sakte og forsiktig presser sin stive penis.

Sture høre hvordan Anna vendingene under ham, hvordan hun stønner og stønner, nyter sin kuk inni seg. Han føler han ikke har langt å gå og øke tempoet. Arbeidsbenken knirking i trådene og hit rate fast mot veggen, jo raskere og hardere som Sture pumper Annas fitte.

-Syke fitte du har .. jævla .. ohh så nice .. det klemmer på pikken min så vakker .. ahh .. helvete ble jeg kommer til å fylle din fitte med min cum sniffet Sture og knuller Anna i en vanvittig fart.

Nei .. ohh .. ikke inni meg .. Jeg har ingen beskyttelse .. Anna appeller.

Hold kjeft skrik Sture og knuller henne som en mann besatt. Anna ser Stures bestialske øynene og innse at det er nytteløst å protestere.

-Ok .. ohh .. fyller meg .. ja .. mer .. ja .. spray min fitte fullt .. hardere Sture .. knulle fitta mi .. ah Gud .. Jeg vil komme igjen .. ahh .. ohh .. sprøyte i meg Sture .. ahh .. nice .. ahh .. Anna stønn høyt.

-Ohh shit .. jeg vil også .. ohh .. nå skal jeg fylle din fitte .. arhhh … skrik Sture og eksploderer.

– Kvalm fitte du har .. jævla .. ohh så nice .. det klemmer på pikken min så vakker .. ahh .. helvete ble jeg kommer til å fylle din fitte med min cum sniffet Sture og knuller Anna i en vanvittig fart.

Nei .. ohh .. ikke inni meg .. Jeg har ingen beskyttelse .. Anna appeller.

Hold kjeft skrik Sture og knuller henne som en mann besatt. Anna ser Stures bestialske øynene og innse at det er nytteløst å protestere.

-Ok .. ohh .. fyller meg .. ja .. mer .. ja .. spray min fitte fullt .. hardere Sture .. knulle fitta mi .. ah Gud .. Jeg vil komme igjen .. ahh .. ohh .. sprøyte i meg Sture .. ahh .. nice .. ahh .. Anna stønn høyt.

-Ohh shit .. jeg vil også .. ohh .. nå skal jeg fylle din fitte .. arhhh … skrik Sture og eksploderer. Jet etter jet av klissete sæd fyller Annas unge fitte utsatt til bristepunktet. Anna er raskt tilbake i virkeligheten, ser hun hvordan Sunes slapp kuk spratt ut av henne, og deretter noen sæd kommer ut av hennes fitte. Anna skamfull og samler sammen raskt klærne og løper derfra. Hun vet hvordan Stures klissete sæd fortsetter å renne fra henne og smøres utover ned hennes satin truser. Det siste hun ser før hun skynder seg opp trappen er noe hvitt og klissete som kjører på blomsterkasse i kjelleren. Linus tror hun …


Leave a comment