Det Kriblet I Kroppen Og Hun Kjente Hu Skalv Av Kathet.

Kjedelig kveld

Vi laser doren og hun kysser meg heftig. Na begynner det a bli trangt og hektisk. Jeg ber deg snu deg for du er sa vat at jeg vet du er sugen pa mer. Huff har de merket noe. Det var herlig a se henne igjen. Men kanskje pa ett mer noytralt sted. Den er allerede sa stiv at jeg setter meg pa toalettkanten og hun tar pikken i munnen. Men na ble det mer handlangere. Hver gang hun kommer fra toalettet gir hun meg en klem og sier det var sa herlig a se meg igjen. Jeg vil at du skal ta buksa av deg sann at jeg kan slikke deg.

Den nye nabojenta

De begge virket hyggelige og nikket og smilte til meg nar de satte seg pa den nesten nymalte verandaen sin. Til tross for at jeg hadde pa meg bh og en kort shorts var det nesten for varmt a sitte ute. Det kriblet i kroppen og hun kjente hu skalv av kathet. Sa hun lavt og strok henne over de struttende puppene til Susanne og kyssa henne nedover halsen og beit i niplene hennes sa hun stonnet lavt av nytelse. Det lange blonde haret flagret i drommen hennes.
“jeg ma ga na, men hva med klokka fem i morgen?”

En handyman, del 2

– Nei, svarer han kontant.Om han angrer.
– Du er utrolig sexy, sier Kim med en stemme hes av kathet.
Jeg kjenner pikken mot leppene igjen, apner munnen og stikker ut tungen.

– Jeg skal ta deg med til et hemmelig sted, hvisker Kim.
– Da skal jeg binde deg fast, fortsetter han. Skulle onske jeg kunne se ham na.
– Sa myk og god den er, sier jeg.

Vi hadde akkurat blitt presset tettere sammen etter oppfordring fra sjaforen da jeg kjente noe mot baken min. Knokene var hvite, sa hardt holdt jeg rundt. Det kjente mange ut, som om noen spilte piano mellom bena mine, kilte lett og masserte. Jeg angret bratt at jeg hadde tatt pa meg miniskjort i dag. Sekretene mine kjentes pa innsiden av larene na, sa kat var jeg. To fingre som pumpet ut og inn mens en finger… to, nei tre…
Jeg sa rundt meg, merket at ingen ante noe.

Ydmyket av tenaringsjente i dusjen

Vi satte oss i sofaen og jeg spurte hva som gikk av henne og hvorfor hun reagerte slik? Hun hadde pa seg t-skjorte og joggebukse.Hun hadde fortsatt grep om mine edlere deler, men hadde ett losere grep og det var en deilig folelse. I sidesynet kunne jeg se at hun tok handkleet mitt som hang pa knaggen og fuktet den pa det vate gulvet og «tvistet» den, sa kom det en rekke slag mot min harlose rumpe.

Jeg er fotball trener for ett jentelag i alderen 17-19 ar. Da jeg skulle ga ba hun meg enda en gang om unnskyld, sa hun kom a ga meg en laaang klem. Vi begynte a kysse, kose og kline. Jeg kjente puppene hennes presse seg mot meg, de sterke armene hennes som klemte seg om halsen min. Plutselig kjente jeg at jeg ble dusjet med kaldt vann. Jeg er 38 ar og familiemann. Jeg kan love det var skikkelige harde slag som svei forferdelig.

Leave a comment